Esraa11 eğer şuan gitme şansınız yoksa sabah mutlaka gidin geciktirmeden. Bu saatte sizi korkutmak istemem ama hamilelik döneminde kanamalar normal kabul edilmiyor genelde. benim şeffaf akıntı içinde kahverengimsi damarlı gibi akıntı geldiğinde bile doktorum Progestan iğne vurdurmuştu.