ftmaszerdgu Sevgili anneler sezeryan doğum sonrası ağda işleminizi ne kadar süre sonunda yaptınız yada neler kullandınız?
Hilal2205 Bence 40ın çıkmasını bekle canım hem dikişlerin iyileşir hem rahminde toparlanır zaten 40ın çıkana kadar da eşinle birlikte olmicağın için bi sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ☺️
ftmaszerdgu Hilal2205 bekliyorum ama internette araştırınca ağrıdığını yazan o kadar çok insan var ki acaba diyorum bende 😒