Nazliakm canım bu kilo alıp verme bünye meselesi öncelikle bunu söyleyeyim ki sendeBenim ilk hamileliğimde ki gibi hastaneden çıkınca hüsran yaşama ha sonrasında verilebileceğini de Benim hikayemden tecrübe edinirsin belki . Bende 170 boyda 55 kilo ile hamile kalmıştım süper sorunsuz bulantısız bomba gibi enerjik bir hamilelik geçirdim yemekle doymaz oldum sonlarda bir baktım 15 kiloya doğru gidiyorum tuttum biraz neyse 15 ile bitirdim. Sen gibi bende hep zayıf olduğum için kilo beni görüntüden ziyade rahatsız ediyor sevmiyorum ve araştırdım tabi Ne olacak bu kilolar? Bir baktım herkes Doğumdan çıkmış 10 kilo vermiş kimin 1 hafta içinde 15 vermiş oh dedim! Boşa dert ettim neyse Doğumda isteğe bağlı sezaryen doğurdum ama karnım hala duruyor,benim moralim bozuk 5 yaşında yiğenim -hala bu karnındaki bebeği ne zaman alacaklar demesin mi 🙈 eve geldim tartıya çıktım bebek 3750 doğdu benim verdiğim 4 kilo 🤣 sonra hiç ağır diyetler yapmadan etimi, bulgur pilavımı, salatamı vs yetecek miktarda yedim oğlum 5 aylıkken 53 kiloydum. Biraz uzun oldu ama şunu anlatmak istiyorum sen belki o ilk 1 hafta da 10 -15 kilo Verenlerden olacaksın belki benim gibi zamanla verecksin kimseyi kendinle kıyaslama hatasına düşme ama asla çevre baskısına uyup emzirme döneminde ne bulursan onu yeme zaten iştah genelde hamilelikte ki gibi olmuyor normal iştaha dönersin yediklerin sütüne giden kısmı kalori yakmanı sağlıycak zaten . Sen elvladına sağsalim kavuşmayı hayal et zaten bünyen zayıfmış istesende kalmaz o kilo