bebegimmm16 Kızlar karnımda bir şişlik var. Ve akıntım var. Bugün akşam üzeri yine akıntım oldu pembemsi leke ile karışık çok hafif. Normal mi?
Sivasss bebegimmm16 iğnenin 6 gününe girmiş bulundum canım 3 gün ağrı çektim sonradan hiç birşey yok belirti falan geçti gitti bakalım ne olcak
-Y61- bebegimmm16 daha cok erken evet iğnein etkis olablir yumurtan çatlatmıs olablir agrı oluyor benimde bugün 15.gün igne olalı inşallah tutar seninde benimde
-Y61- Sivasss çok teşekkür ederiö aslında son 3 gündür iştahım gitti kabız ve akıntı söz konusu bemde kramplarım oluyo bu sekilde inşallaj saglıklıdr 🤲🏼 İsteyene aratmasın allahm
Sivasss -Y61- krampların iğneden sonra hep oldu mu adete kadar benim şuan yok mesela 3 gün ağrıdı durdu göğüsler peki onlar ne durumda
Delal36 -Y61- Benim de ağrılarım var çatlama iğnesinden 5gun sonra beta20.2 cıktı 4 gün sonra tekrar yaptim 2.75 cıktı şuan adettimin üstünden 2 gün geçti sizce hamile miyim
Burcumsu -Y61- Korkumun sebebi önce silik sonra negatif çıktı. Zaten yarın doktor kontrolüm var olma ihtimalini söyler ona göre beta ister diye düşündüm. Bugün de dayanayım sizin gibi mutlu haber alırım inşallah 🌸