Esma35 bende hamileliğimin başında yaptırmıştım ama doktor olmaz aynı gün tekrar test yapmamız gerekiyor dedi. Buca kadın doğuma gittim. Normalde kaydım falan yok bu hastanede sadece bunun için gittim. Yalnız kaçıncı haftadasınız orayı kaçırdım. Ben 28.haftada gittim ona bile geç dediler, devlet hastaneleri daha katı kuralları var. Bide eşinizin kan grubu kartını mutlaka alın o olmadan yapmıyorlar. Sizinde varsa kan grubu kartınız yoksa tahlil kağıtlarınızın üstünde kan grubunuz yazan varsa yanınıza alın. Kan grubu kartı yoksa sağlık ocağı veriyor.