Kubrafra35 Merhaba 32 haftalık genetik 2 çocuğum ve nasip olursa 9 eylülde dogum yapmak istiyorum doktorlar nasil stajyerlermi giriyor doğuma kafam çok karışık bilgilendirirseniz sevinirim🤗🙏