İyi geceler kızlar sabah sezaryana giricem bebeğimin karnımda son gecesi duygularım karma karışık sürekli bı aglama hali içerisindeyim iki tane daha çocuğum var onlarda ayrı kalmak beni çok üzüyor ama bebeğime kavuşma duygusuda çok sevindiriyor biraz motive olmaya ihtiyacım var benim gibi sabah doğuma gidecek olan varmı sohbet edebiliriz🤗