ipekursat Gul_mom bende son kontrolde öğrendim erkekmiş,bir de riskli bi gebelik hep endişeyle gidiyorum sağlıkla kucağımıza alalım inşallahh🥰😇
Gul_mom ipekursat yaa benimde öyle bebeğin eşi asagidaydi lekelenmem olmustu ondan bol dinlenmeli geçiriyorum ama o tedirginlik hiç geçmeyecek gibi geliyor 🙄
Deletedmom15 Aysima288 benm 3. Gebeliğim hşç bşrşnde mide bulantm olmadı mesela sadece baslarda göğüs agrım oluyo sonra onlarda geçiyo hiç anlatılanlar gibi mide bulantım tıksınmem bas dönmem olmadi daha kişiye göre değişiyo
ipekursat Gul_mom yaaa eşi şimdi yukarı çıkmış mı pekiii ,benimde rahimde perde var çok şükür kanama ağrı olmadı önlem amaçlı progestan kullanıyorum bir de kendimi çok zorlamıyorum ama kontrole gitmediğimiz zamanlarda hep yürek çarpıntısıı
Gul_mom Gul_mom en son gittiğimde rahim ağzını kapatmamis dedi doktor yan tarafta dedi işte zamanla çıkar tamamen dedi ama neye dayanarak dedi bilmiyorum. Allah sağlıkla nasip etsin evlatlarımızı kucağımıza almayı 🤲