Kizlar sonunda Bende dogrdum hep okuyordum Burda yazanlari Cok heycqnlniyordum Bende ne zaman yazcam yazabilcem mi diye ve gün geldi❤️
Tabi dogum yapali 10 oldu Bille 🤲🏻
ilk bastan baslicam anlatmaya Biraz uzun olabilir
hamililegim ögrendim de pandemi ilk zaman lari di böyle zor bi hamililek gecircemi düsünmedim ilk haftalara mide bulantilarim kusmalarim basladi ve 5 ayimaa kadar malesef devam etdii Cok kusmuyordum Ama bulantilar kusmakdan betermis tabi 9 ay boyunca aradi hep kustum yedim Hersey dokunuyordu sürekli soda ictim beni rahatladi Cok sükür Ama bi sorunu Daha vardi tabiki de heves Anlamiyorsun Burkina sürekli tikali uyku uyuyamiyordum sabir diye diye bekledim ve 3 aralik dogum tarihi Verdi doktorumuz Ben hep erken olur diye düsnüyordum kiz lar erken olur ya amaaaa Nerde 38 oldu Yok 39 oldu Yok 40 oldu Yok doktora kontrolle gitdim de sancim acilmam Hic birseyim Yok du Sabah saatlerinde esimle heycanli bi sekilde gitdik hastaneye belki doktorumuz yatis yapar diye Ama dedim gibi ne acilmam vardi ne de sancim Bebek kanala inmemis di Bille o Sabah doktorum Bana dedi beklicez 41 kadar eger suyum azalirsa sunii verceni söyledi Ben sunni den Cok korkuyordum kendi sancim olsun diye Cok du’a etdim coook dr gitdim gün persembeydi doktorum pazar tekrar gelmemi söyledi izin belgesii aldik sokaga cikma yasaga oldu icin. Ve Bana son kez söyle dedi bol bol yürü bi bakarsin aksamaa dogumaa gelirsin diye Bana bide takildi Ama tabiki de Hic dogacak tipim de Yok du Yani 😂esimle hastaneden kara kara düsne düsne cikdik kizim gelmek istemiyor diye 1 Saat e yakin yürüdüm sonra eve gitdim aksam 5 gibi tekrar cikdik yürümeye baya yürüdüm Ama yollda Benim sancilarim basladi esim dalga gectii inanmadi sürekli sancim var dedim icin adam artik takmiylrduu beni sonra eve döndük Yemek yedik Annem ler bizdeydi dogum icin geldiler bi kizim Daha var 4 bucuk yasinda sonra koltuk da sancilarim sidetli geldini farketdim esimin yanina gitdim dk tutduk ve her 4 dk geldini gördüm hemen hastaneye geldik Bu arada dusaa girmek istedim eltim Yok dedi 4 dk bi sancin var bi an önce git dedi tabi Benim. Ilk dogumum uzun sürdü icin Hic ihtimal vermiyordum aksam Saat 7 gibi hastaneye gitdim dr muyane etdi o sira baya sancim vardii bak di ve dedi dersinz 7 cm aciklik var hemen Doguma demez mi hemen doktorumu aradilar ve beni odaya aldilar üstümü degistirdiler nst baglarilar sancim her 4 dk gelmeye devam ediyordu hemsire geldi bakdi 9 cm olmus hemen gidiyoruz dedi ve Ben kendimii dogum hanede buldum doktorum gelmisdi Bille ilk söyledi Ben Sana ne dedim aksam Bille gelebimirsin diye gülüsdük 7 .45 doguma girdim ve 3 ikinmada güzel ler güzeli kizim SILA dünya geldi 8.07 gece o an herseyik Sana gibioldunu düsündüm Ben hangi Ara hastanede gitdim hangi dogum yaptim anladim Cok du’a etdim rabbime sükür ler olsun herlese Rabbim bi avazda nasip etsin simdibiri sagmda biri solumda biraz gazli Bebek sodalara alismamis herhal Ama olsun saglikli olsunlar gerisi bos Bu arada iyiki eltimi dinlemisim dusa girseydim herhalde Bende yollda dogrurdum 😍❤️Cok uzun oldu Insallah. Okurken skilmasinizz 🤣