Kivircik KkubraKkubra44 büyük konuşmamak lazım cnm bn 4 gün kaldım özel hastsneler de kendi odan olduğu için dua mevcut kaldi ki sütun gelmesi için anne duş alması iyi birşey. Bnce
KkubraKkubra44 Kivircik cnm benm bunun büyük konuşma ile ne alakası oldugunu anlatırmısın. Zaten orda belirtiyorum. Diyorumki hersey yolunda gider ise bi aksilik olmaz ise ertesi günü cıkılıyor.
Babyy1S KkubraKkubra44 evet alınır siz otelde falan kaldiginizda duş almıyormusunuz. birde hastane ve doğum yapmış olucaksiniz ustunuz basiniz kan ve kirli olucak o sekilde mi yaticaksiniz herkesin temizlik anlayisi farklidir siz almazsinz insanlar buraya cantasini koyduklarini yaziyor basklarina fikir oluyor milleti elestirmek yerine saygı duyun evde duş almasini da biliyoruz 1 günden fazla kalmak gerekirse hoopp eve gidip gelinmiyor öyle.terliksiz tuvalete mi gidilir yere mi basilir o terligi kimse eve goturmuyor tek kullanimlik icin koyuluyor ve diş fırçalama alıskanliğı olan insanlar var sizin akliniza gelmeyebilir ama bizim gelir pis bir yerde doğum yapmıyoruz hijyenik olan hastanede doğum yapiyoruz
Aloneanqel Babyy1S ayy hastane de duş almam gerekirse beni annem yaptırır büyük ihtimal o zaman 🙈🙈 ben duş başlığından çok korkarım fobim var. Kendi evimde kova tas ile yıkanırım, annemler de de , kayınvalidemlerde de 🙈🙈😂😂🤷🏻♀️