minikprensesimm Merhaba güzel anneler 11’li hastane çıkışı yaptırmayı düşünüyorum bildiğiniz güvenilir site önerileri var mı aceba
Mcakir minikprensesimm Canım ben burdan yaptırdım ; https://www.instagram.com/p/CIqlFxVJDrO/?igshid=1w18z6vkidtnw aymira.tasarim instagramdan. Çok kaliteli çok memnun kaldım. Ben bir tek fotoğraflık için tulum, şapka, eldiven almıştım😊
Nasippp minikprensesimm henüz yaptrmadım ama kayınvalidem gil yaptıracak zamanı gelince sayfanı bulduk Pınar bebe var oradan yaptırmayı düşünüyorum lavantalı takım var onu düşünüyoruz
Medineseydi minikprensesimm bende 3lü set yaptırdım @11bebekler sayfasına tulum,bere ve eldiven yeterli 🤭 70 TL kargosuz tabi lanavtali yakası dantelli 🤭
Ayseege6156 https://instagram.com/mucize_minikler?igshid=1jqqiaafpk8rq ben buraya yaptırdım çok güzel ve kaliteli ☺️🌸
Eminik Ayseege6156 aaa bende burada yaptırmak istiyorum iyi oldu siz memnunmuşsunuz rahatlıkla verebilirim sipariş
Ayseege6156 Eminik gerçekten çok güzel daha dün geldi hatta kumaşı renk canlılığı ben çok memnun kaldım ayrıca buz dolabı magneti ve masa üstü isimlik hediye veriyorlar ☺️🌸
Ayseege6156 https://instagram.com/angelee.baby?igshid=14lv33gdjshgy Bu sayfada harika bakmak isteyen olursa eğer oğluşuma bornoz battaniye ve alt açma çantası sipariş verdim çok farklı ve tatlı 😍❣️
Ayseege6156 Eminik 11 li hastahane çıkışları var onların açıklamalarında da resimlerinde de gözüküyor iyce bi inceleyin almak isterseniz sayfayla iletişime geçin ben çok memnun kaldım umarım güzel günlerde giydirmek nasip olur bütün annelerimize 🌸🤗
Seher112 minikprensesimm ben 10’lu yaptırdım bugün kargoya verilecek instagramda stilimsensinn diye bi sayfaya yaptırdık 150 tl