turgutannesi Merhaba! Anneler benim arkadaşım 7yıldır çolukları olmuyor erkekte sperm sayısı azmış gebelik için gerekli olan sayı yetersizmiş kaç yerı gezdiler bi çare bulamadılar tüp bebek düşünüyorlar ama okunda tutacak olması zormuş sizce böyle bısey duyan oldumu veya neler yapılabilir bilgisi olan varsa yazarsa çok iyi olur teşekkürler
Benur turgutannesi merhaba turgutannesi merhaba hangi sehirdeler ayni sorun arkadasimin esindede var oncelikle sigarasan uzak durmali saglikli beslenmeli zeytin yagi kullanmali yemeklerde ve keciboynuzu yemeli sabahlarida ac karnian ozunu icmeli ve doktorda takviye olrak igne veriyor
minikkmelek turgutannesi merhabalar sperm sayısı artırıcı bıtkisel karısımlar var arkadasımın eşinde vardı kullandılar ıkı ay . ıkıncı ayında arkadasım hamile kalmıştı. denemesini tavsiye ederım. instagramda fayaorganik diye bir sayfadan temin etmişlerdi.
afrasil turgutannesi canım ben son postuma bak herseyi yazmıştım . Spermi düşürecek bir etken yok değil mi varsa eger önce onun giderilmesi gerekiyor vitamin falan kullanmış mı
Deletedmom5 turgutannesi merhaba 1 tane sperm bile yetiyor tutunması için azmış demişsiniz acaba hiç mi sperm yok? Yoksa bile tesi ameliyatı ile sperm buluyorlar
Es-Es07 Meşe palamutu ,keçi boynuzu pekmezi ,çiğ sarımsak yemek ,çakşır otu ve Demir dikeni sperm artırıyor
sedaa_aa Sperm sayısı azlığı tüp bebek için engel değil tek bir sperm bile yetiyor. zaten doktor öncelikle sperm sayı ve kalitesini artırıcı ilaçlar veriyor birkaç ay kullanıldıktan sonra yeniden test isteniyor sonrasında sperm ve yumurta toplama işlemlerine geçiliyor. Eşimin sperm sayısı azdı ve morfolojisinde de bozukluk vardı 2. Denememizde hamile kaldım. Bence iyi bi doktora gidip tedaviye başlasınlar bir an önce
Gtr Eşimde bu sorun vardı benimde yumurtalıklarım tembelleşmişti çok tedavi gördük tüp bebek yaptırdık laboratuvarda döllenme bile olmadı çocuğunuz olmaz dedi gönderdi bizi doktor fakat ben hiç pes etmedim otlar karışımlar soğan kürleri Keçi boynuzu özü havuç suyu hep kullandım bunları 6 ay sonra mucize gibi haberini aldım bebeğimin doktora söyledim şok oldu şuan 2 buçuk yaşında ve 8 aylıkta hamileyim çok şükür bin şükür Rabbime ❤️🤲🤲
Heein Benim eşimde de aynı sıkıntı vardı hata bizde tüp yapmayı düşündük almanyada oturuyoruz türkiyede yaptırıcaktık ama eşim sürekli keçi boynuzu kürü soya fasülyesi kulanıyordu bide doktoru bitkisel bir hap vermişti onu kulanıyordu çok şükür şimdiye ikinci bebeğimizi bekliyoruz keçi boynuzu cok iyi geliyomuş