Nisanurr Kızlarr doğuma gidiyorum dualarınızı esirgemeyin suni sancıyla yapıcam mecbur 39+0 olduk bugün oğluma kavuşucam inşAllah 🙏💙🙏💙
Kubar Nisanurr canım benim rabbim bir ıkınma ile doğurmayı nasip etsin inşallah abdestli git dua et kendine çok ❤bu arada neden suni sancı veriliyor öğrenebilirmiyim merak ettim 40 a kadar beklenmiyormu
Civcivinannesi Nisanurr rabbim yar ve yardımcın olsun kolaylık sağlasın inşAllah hemencecik bebeğini kucağına almayı sağlıkla nasip etsin nasıl olup bittipini anlamadan kurtulmuş ol ❤
Sema99 Nisanurr rabbim hayırlısı ile sağ sağlim kucağına al inş 🌷🌷 darısı bizlere olsun inş mübarek günün yüzü suyu hürmetine 🙏🙏🌹🌹
Nisanurr Kubar Aminn canım benim 🙏💙 bizim bebek yukarda kanalda değil doktorumda seçenek sundu istersen başlatırız doğumu dedi bende kabul ettim sancım 0 o yüzden suni sancı verilecek canım
melek87 Nisanurr hayırlısı ile bi avazda kurtul insallah canim aynıyız seninle ve benimde bebek kanala inmiyo ve sancim hic yok bizimde durumumuz bugün belli olucak hakkımızda hayirlisi insallah