-Y61- yuksell07 insallah sizede nasip olur benimde 2 yıl oldu herşeyin vakti var sağlıklı kucagımıza alırız insallah
EdaM2358 -Y61- ben hamileyim şu anda canım böyle benim gibi olan birini görünce çok mutlu oluyorum aynı durumlardan geçtiğimiz için 🥰
EdaM2358 -Y61- canım gebelik var 2 günde bir 2 katına çıkarsa sağlıklı demek zaten, adetine kaç gün var tebrik ederim ☺️
-Y61- EdaM2358 adet bilmiyorum cnkü çatlatma iğne oldultan 14 gün sonra test günü benimde bugin 15.günüm 2 haftalık gmrünüyor 🤲🏼
Bsraao -Y61- oh hayırlı uğurlu olsun inşallah eline almayi nasip eder bende sonuçların çıkmasını bekliyorum
EdaM2358 -Y61- o zaman tam 4 haftalık çıkıyor canım son adet tarihine göre haftası hesaplanıyor çok çok tebrik ederim inşallah sağlıklı bir şekilde yükselir 🤲🏻 ❤️