Hazalcinar Benim de 22.haftada başlamıştı şuan 29+6 yım doktor bu kadar erken olmasını normal karşılamıyoruz dedi magnezyum verdi günde bir tane kullanıyorum şükür bir aksilik olmadı genelde oluyor hamilelerde öyle yalancı kasılma deniyor buna. Rahim kendini doğuma hazırlıyormuş çok stres yapma ama yine de doktoruna söyle mutlaka.