ggzemmj kardesimin bebeği böyleydi kardesim süt ürünü yerse bebeğin bezinde kan ve mukus oluyordu aşırı gazı oluyor ve kolay çıkaramıyordu . Süt ürünleri olan hiç bi şeyi yemedi 5 aya kadar sonra ek gıdaya başladılar, fırına giren süt ürünleri kek poğaca gibi bunlaro yemeye başladı birde yogurt deneyelim dedi doktor, yogurdu yeyince bebekte kızarıklıklar olustu ve yogurdu tekrar kestiler. Zor bir süreç ama dikkat ederek atlatılıyor