34meray50 Regl sancısı gibi bir durum yaşıyorum sizlerde de bu durum oluyormu çarşamba dr. Gitcem kalp atışını duymak için sorcam bu durumuda ama sancılar ara ara girip mahvediyor
paradiseeeeee 34meray50 normal canım bende se aynısı oldu aynı regli sancısı gibi oluyor korkma çok normal
GNurr 34meray50 normal bende de aynıları oluyor bende 6+0 dayım :) doktoruma sorduğumda norma dedi rahim genişliyor galiba :)
Mutiess 34meray50 Elbette normal canım vücudun seni gebeliğe hazırlıyor kesen genişliyor çoğu zaman böyle ağrılar hissedeceksin♥️🙏🏻
Kediannesi123 Bende aşırı göğüs ağrısı gece uykudan uya duracak kadar birde bulantı ve kusma oluyor 😓 kasık ağrısı ani hareketlerde oluyor
34meray50 Ah analık annemin kıymetini şimdi daha iyi anlıyorum ne zor bi süreç hem fiziki hem ruhsal şuan tek istediğim o sağlıklı olsun yeter çektiğim ağrılar bazen yorsada olsun diyorum çok thaf 🙈