ayfer69 ben öyleydim asla yemek yiyemedim ve bir kaç kilo verdim her gece kusmalardan acillik oluyordum. 12.haftada doktora gittim bana 6 serum yazdı ve biz şuan 16 haftalığız çok şükür geçmiş durumda yemek yiyorum yemek yapıyorum ve iştah açmak için balık yağını kullandım doktor önerisiyle,iştahım da açılmış durumda . Yani bı sure sonra geçiyor sadece bı eşik gibi 🌺