Esrayprk aynıyız sizinle.en geç 10 u sabah adet olmalıydım ama olmadım.aynı gün erken gebelik yaptım negatif,bugün normal test yaptım yine negatif ama bu kadar da gecikmezdi.vücudumda bir değişik ama strestende vücudum acaba bana oyun mu oynuyor diyorum🤷🏼♀️inşşşş hamileyizidir.acaba geç döllenme en erken adet tarihinden ne kadar geciktiğinde çıkar