Duygukocc Sna-1234 wee baby emzik lansinoh anne göğüs ucu gibi olan biberon bepanthol pişik kremi kullanıyorum
Mervemelih Sna-1234 emzik avent ultra air biberon lansinoh pişik kremi şampuan setiyle beraber mustela
Sna-1234 Demiralpmoms göğüs ucu kremini kullanmaya başladınız mı ne zaman kullanılmaya başlanmalı acaba mustela düşünüyorum bende
Demiralpmoms Sna-1234 kullanmaya başlamadım bende henüz. Ama temiz içerikli olduğu için tercih ettim bebek şampuanıyla birlikte aldım, indirimde var ayrıca 😊
Alinamoms Sna-1234 göğüs ucu kremini arkadaşlarım hep Allah nasip ederde bebeklerimiz zamanında gelirse 2 3 hafta önce kullanmaya başla dediler. Yani 40ta gelirse inşallah ben 37. Haftada kullanmaya başlarım diye düşünüyorum 🤲🏻🌸
haziranin25i Sna-1234 emzik avent ultra air. Pişik kremi mustela ve sudocrem. Biberon almayı tercih etmedim.
Edae Emzik avent, biberon lansinoh, gögüs ucu kremi mustela, pişik önleyici olarak mustela pişik olduğunda sürmek için ise sudocrem aldım
Umksanbe Sna-1234 ben emzikte ( plips avent) tercih ettim pişik kremi ( sdockrem) tercih ettim ama biberon ek gıdaya kadar almam sanırım 🙏🏻 Alırsam da aklımda ➊ ,➋ marka var bakacağım
AylinEtm Evde bir suru marka vardi oglum sadece avent sevdi biberon emzik philips avent pisik kremi sudocrem.