Oznuryener19 Pukiyolda Bende esin hanıma gidiyorum ve bende çok memnunum şükür defa life da tanışmıştık sonra kliniğine devam ettik bizde 😊🌸
Oznuryener19 Kubra_kbr Ben defa life dan hastası olduğum için 200 tl normal de 300 sanırım doğumu defa life da yaptırıyor
Pukiyolda Oznuryener19 ayyyy zaman nasıl geçti anlamadım kiiii esin hanıma ilk gittiğimde 5 haftalıktı taaaa buralara geldik 🥰 darısı sana olsun sağlıkla inşallaaah🌸☺️
Oznuryener19 Pukiyolda Aynen öyle bende ilk gittiğimde 5 haftalikti şimdi 22 haftalık olduk birden geldi geçti sanki zaman 😊 amin inşallah bende hemen doğurayım da seveyim kızımıi🤭🐣🌸
Oznuryener19 Kubra_kbr Ben hastaneden memnundum yani temizdi sürekli beklerken falan temizleniyordu görüyorduk çalışanlar da aynı şekilde iyilerdi birde doğum yapmadigim için orası nasıl ebeler nasıl bi fikrim yok