Merhabalar,
15 haftalık hamileyim ben. Son 2 gündür kulağımda kendi kalp atışımı hissediyorum resmen. Sanki orda nabzım atıyor gibi. Bu haftalarda kan basıncı artarmış ondan mı oluyor acaba. Tansiyon problemim de yok 9/6’dır hep. Benzer şeyler yaşayan var mı?