Eebruuu Merhaba park hayat Seda hocayı öneririm ben en baştan beri aynı doktorla devam ediyorum çok memnunum
hbassedir03 Eebruuu bende seda hanıma gitmeyi düşünüyorum Memnun musunuz birde normal doğumdan mı yoksa sezeryandan mı yana bir doktor bilginiz var mı
Eebruuu hbassedir03 ben çok memnunum tamamen siz bağlı hiç bir diretmesi vs yok ayrıca çok ilgili ve kibar birisi