Nazliasel benim bu ovülasyonla ikinci denemem geçen ay psikolojik oldunu düşünüyorum çokça belirti yaşadım ama olmadı tabi yeni denemeler olduğu içinde canımı sıkmadı pek bu durum bu ayda aksine hiç belirti yok stres yok olursa olur modundayım canım hayırlısını diliyorum Allahtan