Kızlar bir şey sormak istiyorum. 10 gün önce aşılama yaptırdım. Çatlatma iğnesini vurulalı da 12 gün oluyor. Son iki üç gündür göğüslerimde hassasiyet var. Ama arada geçiyor sonra tekrar oluyor. Gebelik belirtisi olarak düşünebilir miyiz? Sizde belirtiler var mı? Olumlu Veya olumsuz sonuçlanan tecrübelerinizi paylaşmak isterseniz de çok sevinirim🥰