Evet kızlar doğuramıyorum diye diye sonunda bende doğurdum 🤭 çok şükür kızım yanimda uyuyo 20 günlük olduk bile şimdi hikayeme başlıyorum.
6 yıldır evliyim 2 dış gebelik çatlatma iğnesi aşılamazlar rahim filmleri çeşitli tedaviler sonucunda hep negatif sonuç aldım artık olumsuz sonuç aldığım son aşılama sonrası kendi haline bırakmaya bir süre sonra tüp bebeğe başlamaya karar vermiştim ve olumsuz aşılamadan 2 ay sonrası ovulasyon takibi ile hamile olduğumu öğrendim yok böyle mutluluk çok güzel geçirdim hamileliğimi sadece son aylarda mide yanması biraz zorluyordu o kadar onuda surupla hallediyordum çok şükür son haftalara yaklaştık herşey normal görünüyordu bebeğim baş gelişti normal doğum bekliyorduk 38+5te annemi çağırdım aramızda 14 saatlik mesafe var ne olur ne olmaz diye bi an önce gelsin istedim annem geldi ama inatçı kızım bi türlü gelmek bilmedi yürüyüşler squatlar hurmalar aklıma ne geldiyse yaptım yine olmadı bu sefer eşimle uzun bi yürüyüş yapmaya karar verdik evimize biraz yakın mesafede ki avm ye yürüyerek gidip geldik eve geldikten sonra gece sancılarım başladı çok sevindim sonunda doğum belirtisi bi ağrım olmuştu kızıma kavuşma heyecanı sarmıştı beni o gece düzensiz sancılarım oldu ama geçti diğer gün gece yine başladı sancılarım bu defa 10 dk da bir gelen sancılarım oldu evin içinde yürüyüş yaparak karşıladım belimden kasıklarıma vuran bi sanciydi o gece biraz sancı çektikten sonra uyumuşum sabah uyandım sancılarım devam ediyordu annemle kahvaltı yaptık ben duş aldım eşimide uyandırdım hastaneye doğru yola çıktık acilden giriş yaptım muayene etti doktor ve 7 cm açıklığım varmış acil yatışım yapıldı yukarı doğumhaneye çıkarıldım üstümü değiştirip nst ye baglandım sancılarım var di usgde bebeğim 4200 gr çıkmıştı riske atmak istemedi doktor acil sonda takıldı hemen ameliyathaneye alındım hazırlıklar yapıldı belden iğne yaptı doktor biraz ağrı hissettim sonra uzandım örtü takıldı birden uyuşmaya başladım hiç bişey hissetmiyordum çekişmeleri bile hissetmedim ve saat 13.10 da bi ağlama sesi duydum allahım çok güzel bi andı o benim mi diye ağlamaya başladım hemen kızımı temizlediler yanağıma koydular pamuk gibiydi öptüm kokladım götürdüler sonra dikisim yapıldı çok uzun sürmedi beni odaya aldılar titremeye başladım ameliyathane çok soğuktu üzerime annem ne bulduysa örttü titremem geçmedi derin nefes alıp sakin kalmaya çalıştım biraz geçti ben hâlâ uyusukken kızımı getirdiler yanıma koydular onu izledim öylece uyuşukluğum geçince annem üzerimi giydirdi ve ilk yürüyüş için kaldırdı beni çok zorlanmadım bünyeyle alakalı galiba kendi başıma yürüdüm biraz sonra sütüm gelmediği için Kızıma mama vermek zorunda kaldım 2 gün hastanede kaldik hemşire eve gidince sıcak duş al sütün gelir dedi ve öyle de oldu eve gelince duş aldım sütüm geldi kızımı emzirmeye başladım dünyalar güzeli kızım yanimda şu an daha ne isterim ki rabbim isteyen herkese versin inşalalh evlat hasreti cektirmesin kimseye bizim hikayemizde böyle kızlar herkese kolay doğumlar diliyorum 🙈😍🤗