Oncelikle herkeze merhaba rabbim butun hamişleri sağlikla bebeklerine kavuştursun inş.Bizim dogum gunumuz belliydi çünkü sezeryan olucaktı kızım makat gelişti dönmemişti 38+4günlük olmuştuk gelişimide tamam olunca beklemenin gereğinin kalmadığına karar verdik.ogün butun heyecaniyla hastaneye yatış işlemleri için eşimle annem yakin arkadaşım hepsi yanımda yatış yapildı.insanın sevildiğini bilmesi çok güzel😍işlemlerden sonra odamıza çıktık odamı süsledik herşeyi hazırdı artık ustumu hazırladılar sonkez nst bakıldi ve beklenen sedye geldi ameliyathaneye gidiyorduk eşim ve annem gözleri dolu dolu olmalarına rağmen bn kendimi tuttum ağlamadan o ameliyata girdim.ameliyathane soğuktu herkez bişey yapiyodu hemen anestezi doktoru geldi bn spinal istemiştim bebegimi ilk görmek için iyikide spinal oldum sonrası daha rahat geçiyor kızlar.belime yapilan ignede inan acıtmıyor bile uyuşma saglandiktan hemen sonra yatiriyolar ve 10dk geçmeden be egimin ilk aglama sesini duydum dünyalar benimdi oan ilk muanesi yapilinca hemen yanima getirdiler optum optum kokladım sonun çok şukür dedim ve herkeze dua ettim.bebegi bakim odasına goturuyolar sonra annenin kalan dikiş isleri yapiliyor ama inan acı sıfır hic hissetmiyorsunuz yapmanız gereken sadece sakince beklemek bnim işlemim bitince odama geçtim toplam ameliyat 30 45 dk falandı.odama geldikten 2saat sonra ayaklarima his gelmeye başladı sonrası tamamen sizin elinizde nekadar ayaga kalkip yururseniz okadar cabuk toparlaniyorsunuz.bn yavruma kawuştum darisi sizlerin başına kızlar.kusura bakmayın uzun oldu baya😆