pinar_23 Merhaba acaba regl tarihi 20 aralık olan ya da erken tarih olanlar erken gebelik testi yapmayı düşünüyorlar mı yada ne kadar bir süre daha beklemeli siz ne kadar bir süre varken öğrendiniz
minikkmelek pinar_23 biraz daha bekle canım benımde 20 aralık 🤗 cumartesi sabah dayanamayıp erken gebelık testi yaptım erken oldugunu bıle bıle 🙈 sonuc negatıf cıktı . o yuzden bıraz sabredıp beklemek gerek 👌👌👌
symslmz Erken gebelik testi ile öğrendim ben ama adetime 1 gün vardı ona rağmen silik çizgiydi ikinci çizgi. Bence birazcık daha sabredin inşallah hayırlı haberler alırsınız 🙏
pinar_23 symslmz doğru söylüyorsunuz erken gebelik testi ile bir dört gün daha bekleyeyim en iyisi 🙏🏻
pinar_23 symslmz insallah hayırlı haberleri verebilirim diğer bütün bekleyen anne adaylarıyla insallah 🙏🏻🙏🏻
pinar_23 minikkmelek ya heyecandan aslında bende sizin gibiyim sabırsızlanıyorum ve çok inanıyorum inşallah hayırlı haberleri yazarız burada 🤭