Selinbam sntn bnde yarın 99 a iniyorum inşallah bna da cok uzak gelirdi valla kolayladık aylar geçti gitti😊
Ozlemust sntn yaa nasıl söylemez zaten başka söylenecek birşey olmuyor ki🙄benimki ultrasyon fotografının üzerine yazıp veriyor 🙋♀️
sntn Ozlemust bilmiyorum valla ya kaç tane doktora gittim hiç biri söylemedi sadece 5 gün önden gidiyor onu söyledi bir dahakine özellikle sorucam
Tugce0158 sntn son 76 nasipse Rabbim bebişlerimizi sağlıklı sıhhatli kucagımıza almayı nasip etsin hayırla inş 🤲🏻🙏
Bahardas23 Ozlemust en son hiç almamıştım 4 kilo vermistim onu geri aldım şeker yüklemesi yapmadım 😊sen ne yaptın
Ozlemust Bahardas23 ben 8 kilo aldım. Bugün şeker yüklemesi yaptılar şeker değerine bakmadan kan tahlili ne falan bakmadan direk 50 g verdi 😱pek güvenemedim