Papatya06 bana yarın kadın doğumcuya görün mutlaka dediler, belki farklı bir ilaç vs verebilir diye… şimdilik hiçbir ilaç kullanmıyorum. Eşim de öyle söylüyor ateşin bile fazla sürmedi bak iki gün oldu geçti çabuk atlatacaksın diyor ama hamile olunca inanılmaz korktum. Kandaki oksijen değerim 99 çıktı, çok iyi dedi hemşire hanım. İnşallah en kısa sürede geçer, size de çok geçmiş olsun evlerden ırak, çok sağolun desteğiniz için.
yaklaşık iki ay önce dedemi bu hastalıktan kaybettim. Kendi ailem ve eşimin ailesinden uzakta yaşıyoruz. Çok endişeleneceklerini düşünerek hiçbirine söylemedik, psikolojik olarak çok etkiledi beni…