26Yagmurayshe1 bende ümitte bi bayan doktora gittim ilk öğrendiğimde ama ikiz olduğunu anlayamadı biraz korkuttu. Sonra acıbademde bi bayan doktora gittim oda korkuttu bizi tavrı çok tersti , şimdi acıbademde ramazan beye gidiyorum. Şehirde de hüseyin oğuz yuvança. İkisindendr memnunum ama şehirde ultrason çok kötü ve 2 dk muayene ediyolar bebek yaşıyo mu tamam 🤷🏼♀️ Ama ramazan bey tek tek anlatıp çok rahatlatıyo onunla doğuma gideceğim sanırım.