Anne adayları iyi akşamlar , benim ayaklarım özelliklede sağ ayagim aşırı şişti tombullasti ellerimde öyle ellerim uyuşuk uyanıyorum sabahları bir süre kitlenmis gibi kalıyor hareket ettirdikce açılıyor genel olarak uyuşukluk hakim ellerimde , ayaklarımda da şişlik böyle olanlariniz var mı acaba doğumuma yaklaşık 1 ay kaldı bu arada 🤷