Linaninannesi_ Kızlar asgari ücretle çalışan bir anne için doğum ücreti ne kadar bilgi verir misiniz? Acill lazmm lutfenn
Cinarinannesii_ Linaninannesi_ doğum öncesi raporum için 3087 tl aldım şimdi rapor günüm dolucak ondan sonra raporumu onaylatıp 4-5 bük civarı bi rakam alicam toplamda 7-8 arası bi para olucak işte
ikizlerimveben Buse919221 bu para çalıştığın yerde raporlu olacağından dolayı devletin ödediği işgöremezlik ödeneceği. Doktorunun rapor yazması ve o raporu çalıştığın şirkete vermen gerekli
Buse919221 ikizlerimveben yani normalde sirketinden o süre içinde alacağın maaşı devletin raporlu olduğun için ödemesi değil mi? Artı olarak başka bir ödeme yok o zaman devlet tarafindan
[silindi] Linaninannesi_ (uc aylik brut maasiniz)/90=sonuc gunluk ucret (cikan gunluk ucret)x112=miktar miktar/3 × 2 = alacaginiz dogum parasi
ikizlerimveben Buse919221 aynen öyle. Çalışamadığından maaşını devlet veriyor o da tamamı değil biraz kesinti yaparak. Ekstra bi ücret yok benimde bildiğim.
gozde_oncesaglik Kızlar bende bilgi almak istiyorum bu 24 haftada ucretsiz izine cikaricakmis sirketim nasil oluyo o 24 haftadan sonraa doguma kadar hic para alamayackmiyim ben anlayamadim.nasil olucak
Zafsim0801 Bide ben Şubat 2021 tarıhınde izne cıkıcaaaam Ozaman doluyor 32 .ci haftam yeni asgari ücret uzerınden mi hesap ediliyor yoksa eski mi ( şubatta çıkacaksam , Ocak ‘aralık’kasım ayına mi bakılacak