Bir kaybım var diye önlem amaçlı 4 aydır coraspin kullanıyordum. Gebeliğimi öğrenir öğrenmez Progestan vajinal almaya başladım. 6+3 haftalığım şu an geçen gece biraz kanama lekelenme oldu doktorum coraspini kesti hemen. 2 gün alma dedi. Kesede ve bebekte bir sıkıntı yok kanama alanı yok bu lekeler neden olabilir, doktorum normal diyor ama kaybımız da olunca biraz tedirginim. Bu iki ilacı kullanıp bu durumu yaşayan oldu mu acaba