Merhabalar ben geçen hafta doktora gittim ultrasonla baktı kese görünüyor dedi tahmini 2 haftalıktır dedi. Daha sonra kan tahlilinde beta hcg değerim 3817 çıktı ama doktorum 2 haftalık demişti
Bir yanlışlık olabilir mi sizce
2 haftalıkken kese görünür mü ya da 2 haftalıkken değer 3 bin küsür olur mu