Merhaba kizlar,
Size danismak istedigim bir konu var. Bu sabah yaptigim idrar testinde silik ikinci cizgiyi gordukten sonra kan talihli vermek icin hastaneye gittim. Beta HCG 59 cikti. Adetimi 1gun gecikmisti.Doktorumla telefonda konuşabildim ve 48saat sonra tekrarlamami istedi. 2 bucuk ay once ilk hamileligim dusukle sonuclandigindan cok tedirginim. En son regli tarihime gore hasapladigimda 4haftanin basinda olmasi gerekiyor. Bu degerin bu kadar dusuk olmasi normalmidir?
simdiden cevaplariniz icin tesekkur ederim.