Tomris06 Kizlar iki gündür sağ omzum cok ağrıyor sqnci vuruyor ordan sırtıma iniyor Boyle bi dogum sancisi olabilir mi ki🤔 39+5im
ecembugra53 Tomris06 Doğum sancısı çeken biri olarak 😊 24 sancı cektim belden kasıklara doğru vurur canım hep ve sidderi artar
Fazis Ben genelde bel ve karnın üst tarafından diye biliyorum ama post üstte kalsın bilen biri çıkar inşallah
Aynurr16 Fazis benimde kafam çok karıştı herkesin ki farklı oluyo demeki kimisine kasık ağrısı kimisi karın kimi bel sırt delirecem artık her nefes alışımda acaba sancımı diye düşünmekten çıldırdım 😂😂
Conixx Şuan 2 ‘ci gebeliğim ilk gebeliğimde belimden kaşık bölgesine düzenli Aralık’larla ağrılar vuruyordu. Omuzla bi ilgisi olduğunu sanmıyorum. Bel ve kasık ağrıları dikkate alınmalı diye düşünüyorum tabi bu benim deneyimim herkeste farklıda olabilir 🙂