Kızlar 13 haftalık hamileyim. 2 3 gündür akıntım daha sıvı su şeklinde şeffaf ve kokusuz. Kafam karışık akıntı mı yoksa bebeğin suyu olabilir mi.? Yani bu şekilde olan yada yaşayan var mı acaba.? İlk gebeliğim bebeğin suyu nasıl olur ne renk olur onu da bilmiyorum. Ama gelen sıvı çok fazla değil yani ayağa kalktıkça falan geliyor yada merdiven çıktıkça yani kısaca kendimi biraz kastıkça. Onun dışında otururken falan gelen bir akıntım yok.