23+2 deyimm hamdolsn iyi gidiyor kızm olucak rabbm nasip ederse . Ara ara kasıkta batmalarm oluyor bide böyle 10 saniyelik bir ağrı gibi bisey. Doktorum dün rahim agzı uzunlgmu ölctü 32 mm cıktı progestan verdi fitil ben 35 in altında olunca endiseleniyorm böyle daha güvende hissediyorm dedi agrılarda yapıyormus kısalma. Ama tabi hareketlerini kısıtla yat falan demedi iliski konusunda uyardı kasılmalar kısaltma yapar tetikler dedi 🤷♀️