Ugurbocegi9876 Gün kalmış artık kucaklamaya, 40.haftamda doğurdum bende kontrole gittiğimde rahim yumşamam açılmam olmadığı için sezeryan oldum aldım mercimek hanımı kucağıma, hiç bir doğum şeklinden korkma bacım kucağına alınca acını vs unutuyorsun bakarsın yarın kontrolde gelmek ister 🌹