dorukcumbebisim merhaba genartta transferden sonra çatalda kaç dk yatırdılar sizi? Beni 10 dk yatırdılar da aklıma takıldı. 10 dk bekleyin odanıza geçip hazırlanıp çıkabilirsiniz denildi. Öyle de yaptım. 3.gün 2 embriyo transfer edildi. Doktorum temel hoca değil. Bu 4.tedavimdi, yine negatif olduğunu şimdi öğrendim 1.22 çıktı değerim. Diğer 3ünü hrsde yaptırmıştık.