supermommm Merhaba arkadaşlar ikiz Hamile olan var mı aranızda acaba. Ben yeni hamileyim 4 haftalık falan eşim ikiz kaynanam ikiz kendi babaannem ikiz halamın torunları ikiz eşimin kuzende de ikiz var herkes sizin ihtimal yüksek diyor olabilir mi acaba 🤭🤭🤭
Handanklc supermommm merhaba benim ve eşimin ailesinde ikiz olmamasına ragmen bizimde 7 haftalık ikiz 🤗🥰
esraaa18 supermommm 18+3 ikiz oğluşlarıma hamileyimm biizm tarafta hiç ikiz yok anneden gçrr diye duydum bnde ama yok yanii eşimin tarafında var baya nasip kısmet🐣🐣🙏🏻🙏🏻Allah herkesin gönlüme göre versinn 🥰🥰
supermommm Miskokulum35 bende öyle duydum kadından gecer diye ama kendi babaannem de olup geri halamda varmış şimdi onun torunları falanda ikiz baya dolu bizde eşimin ailesi de aynı onlarda daha fazla herkes işte ikiz olacak bak gör falan diyor hayırlısı tabikşde 😂
Miskokulum35 supermommm benimde halamın çocukları ikizdi 😍 ama bende ikiz bebek çok severim. Hayırlısı olsun senin için sağlıklı olsunda gerisi önemli değil 💜
Gamze_kamaz51 Maşallah ya tüm sülale ikiz olabilir mi diyorsunuz bence olasılığı bayağı yüksek 😀 Bende rüyamda test yapıyordum 3 çizgi çıkıyordu sülalemde kimseye yok ben bile acaba mı diyorum 😀
supermommm Gamze_kamaz51 bende Hamile oldugu mu rüyamda görmüştüm sabah test yaptım silik cıktı sonra ögrendim zaten teyzemde demişti sevde ikiz bebegin oluyordu rüyamda aglıyordun nasıl bakcam diye demişti ve hamile olduğumdan haberi yok 😂😂😂😘🤭
supermommm Handanklc ne kadar güzel rabbim sağlıcakla almayı nasıp etsin. Bizde çok olunca acaba mı diyoruz 🙄😂
Gamze_kamaz51 supermommm Bende hamile olduğumu bilmiyordum rüyamda test yapıyordum ama üç tane çizgi çıktı ondan öncede eşim kucağıma kız bebek veriyordu öyle yaptım bende testi hiç beklemiyorduk 😀
supermommm esraaa18 amin inşallah peki ikiz oldugu nu ne zaman ögrendiniz farklı Bi belirtisi var mıydı?
Handanklc Deryabal 5. Haftada gittgimde tek keseydi 6+5 de gittim çift kese göründü biz çok şaşırdık beklemiyorduk doktorum kalp atışları var ama çok az duyulur dedi o yüzden haftaya tekrar gidicez bakalım :) belimde dünden beri agrı var acaba normal midir ya
supermommm Gamze_kamaz51 insanın içine doğuyor resmen ya Hamile olana kadar hamile olduğumu ögrenecez diye kafaya takıyoruz sonra kese gözükmesi sonra kalp atışı cinsiyet derken 9 doguracaz galiba 😂😂😂
Handanklc supermommm eveett kesinlikle öyle bende rüyamda görmüştüm test yapmışım pozitif çıkmış uyandım hemen yaptım çift çizgi gördüm :)
supermommm Handanklc peki beta da fazla yükselme var mıydı sizin İnternete okumuştum ikiz gebelikte beta daha fazla artar falan diye
Deryabal Handanklc bende 6+4 oldum eşim ikiz çok istiyor ☺️ Tüp bebek yaptırdık ve tek embriyo konuldu ama yinede ümit bölünme olabilir diye 😂 kese göründü kalp atışları için salı gideceğiz. Bu arada bel ağrısı normal bence ya benimde hala ağrıyor ve bunun sebebi büyüyen rahimmiş ☺️