sibelbulut Canım bende genelde sancı oluyor.Bunu nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama tek taraflı gaz sancısı gibi.Bazen yarım günü buluyor ağrısı bazen daha uzun.Ama ertesi gün geçiyor oradan anlıyorum☺️
( Ovulasyon testi kullanırken farketmiştim bu arada 🙈 )