Ozgurunbetusu Alfabetaa gercekten mi ben 4yıl calıstım o hastanede aslında normal doğum yapan arkadaslarımın tercihlerinden biriydi o zaman nagihan hanımı bi deneyin cok dobra bi kadındır
Alfabetaa Ozgurunbetusu bana duygu ışıl genceri tavsiye ettiler. Elif hocada işinde iyiymiş aslında ama bana çok soğuk geldi o yüzden değiştirdm
Uzramm Kac haftaliksiniz ? Normal ya da sezeryan gibi bir yönlendirmesi var mi Ben 38 haftaligim doktor değiştirmeyi ve ona gitmeyi düşünüyorum o yuzden merak ettm