12-meryem
Evet yapılıyor ben Giresun Kadın Doğum Hastanesinde yaptırdım. Ama çok önceden randevu almak gerekiyor. Genelde 18-22. Haftalar arasında yapılıyor diye biliyorum. Bir radyoloji uzmanı bir de kadın doğum doktoru vardı. 2’si beraber yorumladılar. Şükür her şeyimiz normal çıktı.