Sdakrbs
ben gebeliğimin ilk başında ismini çok duyduğum için gitmiştim ama çok ilgisiz bir doktor bana durup durup düşük tehliken var diyip diyip tahlil yapıyordu ilk gebeliğim olduğu içinde ne derse yapıyorduk bizi bilgilendiren kimse de yoktu etrafımızda kendisine soru soruyordum kansızlıkla ilgili beni dahileye yönlendiriyor du birde oraya para veriyordum sonra bana şu testler yapılıp gelecek diyordu neden ne için gerekli olduğunu anlatmıyordu neden dolayı dediğimde gerekli diyordu ben hiç memnun kalmadım en son 2 Li test istedi onun ne olduğunu bile anlatmadı çocukta kalıtsal hastalıklara ilgili birşey olduğunu feln hiç anlatmadı en son 400 TL sadece tahlile para verince ( sağlık ocağında yapılan genel tahlilller ) bıraktım Aysun hanımı tercih ettim şuan çok memnunun gittiğim gün hemen verdi num her an ulaşabiliyorum ve en önemlisi herşeyi size bırakıyor size bırakıyor derken sakıncalı durumlar yoksa risk görmezse şu tahlil şunun için diyor yaptırmak istersen diyor