Baharblnk Turkan2135 39+4 deyim halen tık yok gayet normal bel ağrılarım ve adet gibi sancılarım 1-2 gündür başladı
Turkan2135 Baharblnk Baharblnk yaa inşallah allah herkesi bi sancida kurtarır doktor normal dogum yaparsın dedii
Sena1k Bennn🤪 çok nadir regl olcakmış gibi ağrı giriyor bel ağrıısı genelde ayakta olunca oluyor onun dışında yok ama her gün baya bi karnım sertleşiyor bunu her gün yaşıyorum bir kaç defa gelmeye niyetleri yok sanırım 🙄