Makbule7995 ben gunde bır lıtre ıcıyorum ılık sut zaten ozellıkle gece ıcıyorum su an 30+5 haftalık gebeyım en son doktora gıttıgımde 28 haftalıktı 1550 gramdı su an kac bılmıyorum ama ilk kızım da mıdem cok yanıyordu sadece sut ıcıyordum ve kusuyorum diye dusun hıc bırsey yiyemiyordum ama kızım 3750 gram dogdu doktor bile sasırdı bebegın kemikleri ne kadar saglıklı demıstı