Bugün reglimin 3. Günü. ilk gün yani 1. Gün peçeteye sildiğimde pembe lekelenmeler oldu. Daha sonra ped taktığımda kahverengi lekelenme oldu ama ceviz kadar bile değil. 2. Günümde hiç bir şey yoktu sadece peçeteyle silmeyle kahverengi lekelenmeler oldu. Birde affedersiniz tuvalete oturduğumda bir kaç damla kırmızı pembe arası bir şey geldi. Bugünde 3. Günüm sadece çok az kahverengi lekelenmem oldu. Sizce neden olur bu?