Kuzey61 kışlıkları 6 aylıktan yukarda alırım diye düşünüyorum ama yinede zıbındı çoraptı mendildi felan çok acele etmiyorum. Puset seti, alt açma bezi, baby nest için örtü felan ne gerekiyorsa instagramda bir arkadaşla görüştüm ona da şubat sonu mart başı sipariş vercem hayırlısı ile o günlere bir gelelim hepsi hallolur Allah izin verirse 🥰❤️